Har dere lyst til å vite hvordan AI kan forbedre og effektivisere deres kundeservice?
AI-teknologi kan brukes for å gi raskere, mer effektiv og ikke minst mindre kostbar kundeservice for din bedrift. Tre av verdens ledende utviklere innen AI har utviklet en programvare som vil revolusjonere måten å drive kundeservice på. Disse kommer til Norge i forbindelse med lanseringer, og vil kunne gi dere gode innspill til hvordan nettopp din bedrift kan bli enda bedre og enda mer effektiv.
Workshopen er spesielt relevant for deg som jobber innenfor ledelse, generell kundeservice, Call senter, administrasjon eller har en interesse for AI.
Tidsplan for workshoppen:
- 9:00 Velkommen
- 9:05 Første del - Tema: Suksessiv kundebehandling - alt på ett sted, enkelt, tilgjengelig, gjort på 1 minutt.
- Official Distributor Nordics, Jan Klimicek
- Global Salgs Manager, Tomas Hyben
- 10:15 Kaffe pause
- 10:30 Andre del - Tema: AI i kundeservice: Bli med i fremtiden! Kundeservice til halve prisen, men 4 ganger mer effektiv. Hvordan maksimerer du kundeopplevelsen med produktet ditt?
- Leder for AI i Daktela, Ondrej Pohl
- 11:40 Tredje del - Diskusjon og spørsmål.
- 12:00 Slutten av arrangementet - networking på Epicenter
GRATIS BILLETTER kan du bestille her.
CEO i Daktela, Jiri Havlicek, vil også være tilstede og tilgjengelig for alle for en prat og svare på spørsmål.
*Daktela er et Tsjekkisk IT-selskap med fokus på bruk av AI. Deres kunder er bl.a. Samsung, DHL, PPL, Musiker, samt over 2000 kunder globalt. Daktela utvikler moderne programvareløsninger som forbedrer kommunikasjon med kunder og ansatte. Total har selskapet 180 ansatte, hvorav over 100 utviklere.